Σάββατο, Ιουνίου 28

Εξέλιπεν Θεός....ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΝ

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ........





Καλό Παραδεισο(!!!)..... ((που ου πίστευες και προσμονούσες)
ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΜΩΣΗ.....άμποτε Ψυχή μου~
..........................................................................................................................................................................
S E B A S T I A N.....αγαπημένε σε χρόνια πιο πετρινα απ την πέτρα
Kοιτάζω τον ουρανό μου....πια
Πόσα Φωτεινά Αστέρια τον γέμισαν!!!!!!!...
ΑΧ πόσο μα πόσο θα ΄θελα γδυμνός, σκοτεινός και άδειος να ήταν......
Γιατί; ΓΙΑΤΙ ; ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;
........................................................................................................................................................................
"seb ειπε....

Κι είμαι εδώ!
και σ΄αγαπώ κι ας μη το πιστεύεις πια.
Κι είμαι εδώ!
κι ας αρνιέσαι πιστεύοντας ότι πουλησαν την καρδιά σου στο παζάρι ενός ληστή συναισθημάτων για "τριάντα αργύρια".
Κι είμαι εδώ Καρδιά μου για πάντα.
Φίλος.
Για πάντα φίλος σου.
κι όταν ακάνθινο στεφάνι σου φορω, είναι για να ξεπλύνω δικες μου ανομίες.
Μαρίνα! το κέρας της σελήνης
Μαρίνα ! ο χαλασμός του κόσμου ΕΣΥ!
ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΑΓΡΙΜΙ ΕΣΥ!
ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΟΥ ΔΕΛΦΙΝΙ "
................................................................................................................
SEB είπες.....
είπες....είπες.....είπες....είπες
είπες....
μα δεν αντεξες ΖΩΗ Καλέ μου....