Πέμπτη, Νοεμβρίου 20

στο Δέλτα του δάκρυτος....


Εκεί που το δάκρυ εκβάλει…
Εκεί …
χούφτα χτίζεις…
Δέλτα πρωτόγεννου ποταμού μήτρα καθίστασαι

Και το δάκρυ της απόγνωσης…
Των χρόνων της απόγνωσης το δάκρυ… -λέω-…
Εκεί …
στην λίμνη της χούφτας σου …
συλλέκτης γίνεσαι…

Το άνομβρο της μέρας να κατευνάσεις…
Να μερώσεις δίψα…
Να δροσίσεις δάκρυ
Να ζωγραφίσεις χαμόγελο…..
Να κεντήσεις πλεξούδα κοριτσίστικη ...ελπίδα

Χελιδόνι μου….

ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ….
Μη μετοικήσεις…..
...........................................................................................................................
**( απο καρδιας τε και ψυχης στην ΙΩΑΝΝΑ της ψυχης μου)
*μουσικη Ευανθια Ρεμπουτσικα
*φωτο απο deviantart....

26 σχόλια:

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

Tι γράφεις κοπέλλα μου;;

Πόσο νοήμα μπορεί να είναι ένας άνθρωπος για μας. Ένα χαμόγελο, μια ελπίδα κοριτσίστικη.


Ευχαριστώ

Καλό ξημέρωμα

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Τούτο το χειμώνα...
Μη μετοικήσεις...
Μαρίνα μου...
Συλλέκτρια γίνεσαι
λέξεων εννοιών κι ελπίδας!

Φιλιά πύρινα
σαν την καρδιά μου!

Moira είπε...

Μετράμε δεύτερο Χειμώνα..

Ποτέ δεν μας έφτασαν οι ώρες..

Ξεγελάσαμε Θεούς κ Δαίμονες..

Κ ταξιδέψαμε στους δικούς μας Αχέρωντες με χαμόγελα..


«Σ’αγαπώ Χελιδόνι είπες..» κ φωλιά για μένα τα άγια χέρια σου κατέστησαν..


Με έμαθες «πόνος σημαίνει ΖΩΗ..»..

Μου δίδαξες «παλεύω σημαίνει ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ..»..

Μεταλαβή κ Άγια Κοινωνία έγιναν για μένα τα λόγια σου μα πιο πολύ τα έργα σ ου..


ΠΩΣ συγχωρείς..

ΠΩΣ χαμογελάς..

ΠΩΣ παιδί γίνεσαι..κ με τα δελφίνια ακόμα τρέχεις..

ΠΩΣ αγαπάς..

ΠΟΣΟ ταγμένη είσαι..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



Σ’αγαπώ ΨΥΧΉ ΜΟΥ..
Κ σ’ευχαριστώ για την αγάπη σου..


Το χελιδόνι σου..

ματθαιος είπε...

@Ιωάννα της ψυχής Της!

Είναι όμορφο να σε αγαπούν και να αγαπάς τέτοιας ψυχής Ανθρώπους.
Είθε ποτέ να μη σας φτάνουν οι ώρες!
Είθε να διαβείτε κι άλλους χειμώνες και καλοκαίρια κι άλλα!



Μαρίνα μου…
Μαρίνα μου…
Της Αγάπης Μαρίνα!

Μη μετοικήσεις απ΄ τον δικό σου πλανήτη ποτέ!

Αυτόν που Αγάπη τον λένε κι άλλοι πάλι Δοτικότητα τον ονόμασαν


Μαρίνα της συγχώρεσης!

Στην άκρη των ματιών σου ένα φιλί

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

καλησπερα ομορφο

Ανώνυμος είπε...

Υποκλίνομαι…..

Στο φως και στις γραφές σας , υποκλίνομαι ΄Εμ-πυρη Γνώση!

Αντώνης Ξενοφών
( διαβάτης της Ίασης…τουτέστιν Ιατρός)

Υ. Γ

Σας διαβάζω από τον Ιούνιο του 2007

Σε αυτόν τον χρόνο ανακαλύπτω ότι έχω γίνει( αιτία και αιτιατό Εσεις ) Ανθρωποκεντρικός!

Για τούτο σας ευχαριστώ Μαρίνα Γ.!

Μαρινα ..... είπε...

Φλεγομενε μου….

Απιστευτα γλυκιά η προσφωνηση σου.......!!!!!

Ελα μου ντε…
τι γραφω;;;;
Όμως για μενα φλογα μου,
οι φιλοι είναι η μοναδικη μου περιουσια…
Και το χελιδονι…
ειναι ΦΙΛΗ με όλα τα γραμματα κεφαλαια….
Κι είναι λατρεμενη…κ
ι είναι η κοριτσίστικη πλεξουδα μου…
η Ελπιδα μου….

Και το λικνο των δακρυων και των χαμογελων η αγκαλια….

Γλυκιες καληνυχτες…..
φανταρε μου…..
Φιλω ….φιλι

Μαρινα ..... είπε...

Δεσμωτη μου…

Προμηθέα της πυρινης καρδιας....

Δεσμωτη ΤΟΥ ΠΟΙΩ ΟΥΣΙΑ……
Ευχαριστω απ΄την καρδια… μα κι απ'τα εγκατα της ψυχής βγαλμενο…

Αγαπημενε ποιητη.......

ΔΕΣΜΩΤΗ μου…....

Ομορφη νυχτα να διαβεις…
Φιλι… με σημαδια από φωτιας γνωση

Μαρινα ..... είπε...

ΧΕΛΙΔΟΝΙ μου…

Διαβαζω …διαβαζω και ξαναδιαβαζω…..

Σκαβουν τα ακροδαχτυλα την οθονη…
Ματωμενα διαβαινουν την μερα…

Διαβαζω σε…και ξαναδιαβαζω…
Κι "ευχαριστώ Ζωη" κραυγη με όλα τα φωνήεντα στο διαπασων φωναζω

Ευχαριστω που ηρθες….
Που εισαι .....
Που υπαρχεις....


Διαβαζω και ξαναδιαβαζω….
Και κλαιω …χαρα
Και δακρυζω …ευτυχια…
Και …"σε ευγνωμωνω ζωη " χαμογελο στα χειλη φορω…


ΙΩΑΝΝΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ…

ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ…..ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ

Μαρινα ..... είπε...

MAT...θαιε

ευχαριστω μακρινε φιλε...

σε ευχαριστω....

Αμποτε...
να μη μας φτανουν οι ωρες...


mat;;;;

ας με αξιωσει ο Θεός σου....
απ την αγαπη να μη "μετοικησω"....

η δικη μου προς-ευχη...

φιλι στελνω .....εκει στη ξενητια

Μαρινα ..... είπε...

θεμα μου...
για άλλη μια φορα....

Σε ευχαριστω

καλο σου βραδυ...
ομορφη νυχτα....να εχεις

Μαρινα ..... είπε...

Ανωνυμε...

Αντωνη ...

Σας ευχαριστω...

δεν ξερω τι να σας γραψω....

απλα νιωθω οτι
ειναι υπερμετρο το σχολιο σας...

ευχαριστω...

καλο βραδυ...
καλο βραδυ....

Ανώνυμος είπε...

μα ποια είσε ?
η μετεμψύχωση της αδελφής τερέζας?

τοση αγαπη?
τόσος πόνος?

χαχαχα

ΑΜ

Takiz είπε...

αληθινά δεν έχω λόγια ....

καταπληκτικό υπέροχο γεμάτο....

δεν ξερω τι να γραψω

αληθινά ....
αληθινά

betty είπε...

Aγαπημένη μου Μαρίνα, μου έλειψες. Γιαυτό σήμερα πέρασα να σου στείλω δυο γλυκά φιλιά και τη ζεστή αγκαλιά μου.
Σίγουρα θα περνώ να χαιρετιόμαστε.φιλιά και στο γιόκα σου. Σε ξαναφιλώ. :))))

Μαρινα ..... είπε...

...ανωνυμε
ΑλφαΜίτη
...

ναι ..υπαρχουν κι αυτα τα συναισθηματα ξερετε...

υπαρχει η Αγαπη...
υπαρχει ο πονος...
αν δεν τα εχετε νιωσει...
λυπαμαι
μα δυστυχης πορευεστε...

οσο για το ¨ΑΔΕΛΦΗ ΤΕΡΕΖΑ"

θα σας συμβουλευα τουτο...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΙΧΝΟΣ ΕΙΡΩΝΕΙΑΣ Ή "ΣΚΩΠΤΙΚΟΤΗΤΑΣ"....

Ειθε....λιγο απ την ψυχη Της και την καρδια Της να είχα...
μα....ειμαι πολυ πολυ πολυ λιγη

ευχαριστω για τον χρονο και τον κοπο που κανετε να μου γραψετε
ανωνυμε ΑλφαΜιτη....

να εχετε ενα καλο βραδυ...

Μαρινα ..... είπε...

ΤΑΚΙΖ!!!!!!!!

Υπεροχε ΑΝΘΡΩΠΕ....
Απροσμενη Ανησυχια.....



ΣΕ ευχαριστω....!!!!!!!!!!!!

ΣΕ ευχαριστω που ... που απο ανύπαρκτο προσωπικο χρονο...εκλεψες για μενα

Σε ευχαριστώ....

εχεις την εγνοια μου....
και τη Αγάπη μου....
την απροσμενη....

ΤΑΚΗ;;;
Να Εισαι ομορφα ΟΜΟΡΦΑ ...(θελω)

Υπεροχε....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΙ ακουμπω...

Μαρινα ..... είπε...

Betty μου....
συμπαντικη μου....


σε πεθυμησα
σε πεθυμησα....

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΡΦΑ...
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΛΥ.....

να περνας.,..νσ περνας

κι εγω περνω...και θα περναω
και η προσκληση για κεινο το ουζακι....
διαρκειας ειναι....



σε φιλω
σε φιλω
σε φιλω


ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΙ;;;;;;;;;; ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

Βασίλης είπε...

Ελπίζω οι χειμώνες να μας βρίσκουν
Εδώ και παντού
Να ανιχνεύουμε δρόμους
Νέους και απάτητους
Με ανοιχτή αγκαλιά
Και λουλούδια
Ακόμα και γι αυτούς
Που δεν μπορούν να μυρίσουν

Καλησπέρα Μαρίνα μου
Αγαπημένη

lakis είπε...

Σε άκουσε το χελιδόνι σου; Όμορφο! Μέρα καλή

νικόλας είπε...

Σε πεθύμησαμε και μεις πολύ χελιδόνι
Ο μικρός σου πρίγκηπας στολίζει δεσποτικά τον χώρο μας κι όποτε τον κοιτώ θυμάμαι εκείνα τα τσακιρικα μάτια σε μια βεράντα ένα καλοκαίρι πίσω μας
Όμορφο μαρίνα μου
πολύ...

Μαρινα ..... είπε...

ΒΑΣΙΛΗ...
Αμποτε αγαπημενε μου...

ακόμα και για εκεινους που δεν εμαθαν να βλέπουν....

ακομα και για εκεινους....που κλειστα ωτα διαθετουν...



φιλι...μακρινε αγαπημενε

Μαρινα ..... είπε...

Λακη...
]
Πάντα ανοιχτα εχει τα αυτια ΤΟΥΤΟ το χελιδόνι....

Οπως και την Ψυχή του....


καλο σου απογευμα ΛΑΚΗ...

Φιλι...εκει στο μακρινο νησι

Μαρινα ..... είπε...

ΝΙΚΟΛΑ μου....

σιωπηλε μου Νικόλα

τα μάτια τουτου του Χελιδονιου καθως και το χαμόγελο του...
ποτε δεν ξεχνιεται....
κατακτα Νου και Καρδια



ΦΙΛΙ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ....
ΦΙΛΙ....ΦΙΛΙ

Negma είπε...

Μαρίνα μου γλυκιά,

χίλια ευχαριστώ κι απο δω...

Πανέμορφη η αφιέρωση και οι ευχές σου!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πανέμορφη και η ανάρτηση για το Χελιδόνι σου...

Να το φυλάς πάντα στην καρδιά σου σαν πολύτιμο φυλαχτό!

Αν και είμαι σίγουρη πως αυτό κάνεις ούτως ή άλλως...

Πως αλλιώς; Μπορείς να μην?

Σε φιλώ πολύ πολύ καρδούλα μου!!!

Μαρινα ..... είπε...

ΑΣΤΕΡΙ μου.....

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ , ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ , ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΕΜΑΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ....


Εγω Σε ευχαρστω!!!!!
Εγω...μου μου χάρισες χαμογελο ....
που απλωσες χέρι......


Στελλα....Στέλλα αστερι.,...

την αγαπη μου....
και την δια βιου φιλία ....
υποσχεση .....

φιλι καρδια μου μωβενια....
φιλι φιλι....