Τετάρτη, Αυγούστου 1

Σταγονα.......Καλως όρισες


Τι να θυμηθώ

Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης
Πρώτη εκτέλεση: Απόστολος Ρίζος


Δεν πετάει φτερό στο πέλαγο
Και μαντάτο απ' την Αθήνα
Τι να θυμηθώ απ' τα μάτια σου
Που 'χω να τα δω ένα μήνα

Στ' άγρια σοκάκια της ψυχής
Ψάχνω μα δε σ' ανταμώνω
Α να κοιμηθώ να σ' ονειρευτώ
Που με ξέχασες και λιώνω

Ούτε που σαλεύει το νερό
Ούτε μου μιλούν οι γλάροι
Μου άργησες πολύ, πες μου πως θα 'ρθεις
Πριν να σβήσουνε οι φάροι


Ένας κύκνος κλαίει

Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης
Πρώτη εκτέλεση: Απόστολος Ρίζος

Πόσα χρόνια έχουν περάσει ούτε έχεις σκεφτεί
Ρίχνεις τη σιωπή σου στα σπουργίτια
Η αγάπη δε χρωστάει καμιά ανταμοιβή
και οι ποιητές καμιά αλήθεια

Στο λευκό το φόρεμά σου πόσοι στοχασμοί
ξενυχτούν και τρέφουν τα όνειρά μας
Κι όλο ταξιδεύεις μόνη όπως οι καημοί
τόσο μακριά κι αναμεσά μας

Μη μιλάς,
μη μιλάς, ένας κύκνος κλαίει
Μη μιλάς,
μη μιλάς, ένας κύκνος κλαίει

Στα μικρά τα γεγονότα που ‘ναι μια στιγμή
ξεπηδάει πελώρια η χαρά σου
Τα διαμάντια έχω ζηλέψει όμως πιο πολύ
που κατρακυλούν στα μαγουλά σου

Έφυγαν χαθήκαν όλοι κι έχουνε κρυφτεί
ο καθένας πίσω από μια γρίλια
Σε κορδέλες από χιόνι έφυγες κι εσύ
στο χορό του ανέμου με τα φύλλα

Μη μιλάς...
Καλως ορισες........με αρωματα κι αχναρια Ανατολης....

12 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γλυκειά η κατάληξη (επίλογος) με μυρωδιές κια χρώματα της Ανατολής.
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

hliaxtida είπε...

Καλημερα Μαρίνα . Να χεις ενα ομορφο καλοκαιρι και μια γλυκιά μερα

adaeus είπε...

Το καλοκαίρι πάντα ήταν για μένα η εποχή της αισιοδοξίας, είναι οι βουτιές στο απέραντο γαλάζιο, είναι το καρπούζι, είναι το ούζο στη θάλασσα, είναι η μεσημβρινή ραστώνη... Γι'αυτό λοιπόν ας ανέβουμε ... Να βάλουμε τα χαμογελαστά μας και ας ξεχυθούμε στην ελληνική φύση!

Ανώνυμος είπε...

Πώς τάχα να μιλήσω;
Κι αν ναί τι θα μπορούσα μόνο να ψελλίσω;
Που μούστρωσες ροδοπέταλα σε τούτη μου την επιστροφή, μελωδία αηδονιού στο ξύπνημα μου.
Και τους δρόμους θέλω να πάρω... σιμά σου νάρθω πριν οι φάροι κι απόψε σβήσουν, άλλη μια μέρα μη χάσω - μακριά - κι η απόσταση πιο μακρινή φανεί.
Σταγόνες καλοκαιρινής δροσιάς να σου φέρω, μετάξι που απο την Ανατολή σαν φυλακτό κρατώ για να σε ντύσω. Να σε δροσίζει το καλοκαίρι, να σε θερμαίνει το χειμώνα... και στο παγκάκι μας - μαζί - φυλλομετρώντας τα όνειρά μας, τις αγάπες μας... στα μάτια σου όλες τις γειτονιές του κόσμου να δώ, και μαζί να τις περπατήσουμε.
Ανατολής αρώματα που για σε ταξίδεψαν να σε λούζουν, και χρώματα να σε ντύνουν...

Μαρίνα μου γλυκιά...
Γνώση μου που στα πέλαγα μ' οδηγείς...
Εμπυρία μου στα βήματα των οδηπορικών μου...

Κι αν ένα διαμάντι κατρακύλησε στο μάγουλο, για σένα στέκει... και περιμένει... δικό σου να γενεί.

ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΓΑΠΗ, ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΑΠΟ
ΦΙΛΙΑ - ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!

elenitheof είπε...

Μαρίνα, καλό μήνα.
Πάρα πολύ μου άρεσε: "Ένας κύκνος κλαίει".

Μαρινα ..... είπε...

Γλαρένια μου...
καλό σου μηνα!!!!!!!!.
τελευταιο αυτου του καλοκαιριου...
που σε εφερε...
που σας εφερε...
ομορφο βραδυ γλαρένια μου....
ομορφο βραδυ με ομορφοτερο ξημέρωμα...
φιλι ...αυγουστιακου φεγγαριου

Μαρινα ..... είπε...

Ηλαχτιδα...
όμορφο μήνα να έχεις...
τ ολόγιομο φεγγάρι του με όποιον ποθεις μαζι να ατικρίσεις

Μαρια μου....γλυκια νυχτα να εχεις

Μαρινα ..... είπε...

adeus...
ετσι...χαμογελάμε στο καλοκαιρι και στις ομορφιές του βουτάμε.

ομορφες μερες
αξεχαστες νυχτες να ειναι αυτο το καλοκαιρι σου ....

Μαρινα ..... είπε...

πως ταχα να σου μιλησω ΣΤΑΓΟΝΑ μου,"και τι λογια να σου πω";
σε ψαχνω κα σε ξαναψαχνω, κι ενα δάκρυ αφήνει η καρδια....
σκια εισαι και συ , όμως σ΄αγγιζω...
στο παγκάκι "μας" χίλιες σκιες κι αν ρθουν, εσενα θα ξεχωρισουν κι οι πεντε ασθήσεις μαζι και χορο αναριο θα στησουν...και αυτη η εκτη, που θα κανει την καρδια να δακρύσει γιατι το διαμάντι απ τις παρυφες θα κυλήσει και σε κεινη θ΄ακουμπήσει για να νιώσει τόσα όσα τα λόγια κι οι λέξεις όλες ικανες δεν ειναι...

"Πώς να κρατήσεις τις σταγόνες ευτυχίας
γλιστρούν και τρέχουν στα ρυάκια του κορμιού
κι έχουν τη γεύση μιας γλυκιάς μελαγχολίας
που πλημμυρίζει τις εικόνες του μυαλού"

Σταγόνα μου....
Μυρωδια Ανατολης και χρωματα εσυ...

στις γειτονιές του κόσμου ταξιδια μαζι σου ξεκινω...

παρε τον δρομο κιέλα....
πριν να σβυσουν οι φαροι...

πάρε τον δρόμο κι έλα....
πριν να σβήσει ο ήλιος...


ΣΤΑΓΟΝΑ μου.....
ταξιδιαρικα φιλια σου στελνω...
κελαιδισματα αυγης χαμογέλιων να σου τραγουδουν..

ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΟΥ.....
σε όμορφα ονειρα να ταξιδευεις αυτη την νύχτα

φιλω φιλω φιλω
ΕΣΕΝΑ ΣΤΑΓΟΝΑ μου....

Μαρινα ..... είπε...

Ελενη μου...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....
ναι κι οι κυκνοι κλαινε....
με δακρυα διαμαντενια την λιμνη τους ποτιζουν.

φιλι σου δινω νυχτερινο...

Αλεξάνδρα είπε...

Πιέστηκαν οι μέρες, σπρώχτηκαν και έφεραν τις ημέρες των διακοπών μου.
Τις περίμενα, είχα φόβο κρυφό μην μου φύγουν, μην μου τις στερήσουν.

Τόσο ανάγκη τις έχω! Να ξεκουράσω το σώμα μου που τόσα αντέχει από μένα!
Να ξεκουράσω το μυαλό μου που το βάζω να ασχολείται με πράγματα που είναι μακριά από την ουσία του και απ΄τα θέλω του!
Να αφήσω την καρδιά μου να μιλήσει πιο ελεύθερα τώρα που θά ΄χει χρόνο.

Να "μιλάω" μαζί σου, να έρθω πιο κοντά σου, να σε καταλάβω βαθύτερα!!!

Μην ρωτήσεις γιατί.

Αλήθεια δεν ξέρω!

Φιλί Φιλί

Δάκρυ Δάκρυ

Μαζί~

Μαρινα ..... είπε...

adiple μου....
καλη ξεκουραση ψυχη μου να έχεις....
φιλι φιλι
δακρυ δακρυ

ελασ ενα ουζακι να τσουκρισουμε...
και όλα τα λογια μας να πουμε
φιλι ...
φιλι..