Παρασκευή, Αυγούστου 3

Φρασοπαιχνιδο.....


Ευχαριστώ τον Ηχο Πλαγιο...Μόνο, τον Φίλο Ιωάννη για την πρόσκληση στο παιγνίδι με τους παρακάτω όρους:


Έχουμε μια γνωστή φράση συγγραφέα ή ποιητή κτλ και μια προσωπική φράση του ίδιου blogger που του πασάρει ο συνάδελφός του blogger που κάνει την πρόσκληση την οποία πρέπει να σχολιάσει. Στη συνέχεια ο blogger που έχει προσκληθεί επιλέγει μια γνωστή φράση συγγραφέα και μια φράση που φτιάχνει ο ιδιος με τις οποίες δύο προσκαλεί άλλους πέντε.
Η πρώτη μου επιλογή είναι από το βιβλίο "Τα χειρόγραφα του Φθινοπώρου" του Τάσου Λειβαδίτη και είναι απόσπασμα του ποιήματος "Ο πρώτος στίχος".«Θυμάμαι παιδί που έγραψα κάποτε τον πρώτο στίχο μου.Από τότε ξέρω ότι δεν θα πεθάνω ποτέ –αλλά θα πεθαίνω κάθε μέρα.»

Η δεύτερη, μετά φόβου ψυχής, αναρτήθηκε ως σχόλιο:
«Οι ποιητές χάραξαν καινούργια σημάδια για να χτίσουν τον κόσμο, ο Θεός μονάχα, επέλεξε να μη δώσει τα ινία του κόσμου στους αμαρτωλούς ποιητές….»
ΗΧΟΣ ΠΛΑΓΙΟΣ....ΜΟΝΟΣ


O Ποιητης ουρανου και γης επελεξε να μην δωσει τα ινια στους "αμαρτωλους" ποιητες γιατι θα τον εφτιαχναν καλυτερο....μ΄αλλα χρωματα θα τον ζωγραφιζαν....και στον παραδεισο θα ειχαν τον ανθρωπο αφημενο... Ετσι κράτησε Αυτος τα πρωτοηνια, και τα δευτερα τα εδωσε σ΄ανθρωπους κατ΄εικονα και ομοιωση Του....


Επιλογη πρωτη

Τ'οσο πολυ τα σώματα κουράστηκαν που ελύγισαν, εκόπηκαν στα δυο...Κ.Καρυωτακης
...." ειναι πανακριβο στο λέω να Αγαπας"....Ν.Ασιμος


Δευτερη επιλογη....

κουράστηκε η ψυχη σε λυγισμένα σώματα να κατοικει...Να φυγει θέλει...
κουράστηκε η καρδια με ενα λογικο νου να παλεύει ...Να σταματήσει θελει...
κουράστηκε ο νους σε μοναχικα σοκάκια να περιδιαβαινει , σκιες ν΄αναγνωρισει εστω, άφαντες όμως κι αυτες....στην τρελα να μετοικησει θέλει

Ξέρω οτι oλοι ή οι περισσότεροι τουλαχιστον, εχετε φυγει για διακοπες.....και καλα κανετε κι όμορφα πολυ να περνάτε....

προσκαλω....με την σειρα μου

Mist, (που μολις μας επεστρεψε)Adiple, betty , cook the book , Γλαρένια

15 σχόλια:

adaeus είπε...

Εγώ όμως είμαι εντός-εκτός :) και ρουφώ τις αναρτήσεις σου... και ξαναλέω: ποιητής γίνεσαι από ανάγκη. Λειβαδίτης αγαπημένος, αγαπημένα γίνονται και τα δικά σου λόγια...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Aααα, σ΄ευχαριστώ.
΄Εχω ήδη άλλες τρείς προτάσεις , είσαι η τέταρτη...έτοιμο το καρέ.
Το συντομότερο δυνατόν

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Κι αλήθεια αν πανάκριβο είναι ν’ αγαπάς, τότε με το να σ’ αγαπούν τι γίνεται;

Ανώνυμος είπε...

Να το κρατάς σαν φυλακτό,
γιατί είναι σπάνιο... κι ευθραυστό θαρρώ...

elenitheof είπε...

Μαρίνα, έγραψα ένα αφιέρωμα για το χωριό μου που κάηκε. Έβαλα και φωτογραφία του χωριού. Έλα να το διαβάσεις.

betty είπε...

Κατ'αρχήν Μαρίνα, σ'ευχαριστώ που κάνεις προσιτή την ποίηση και σε μένα την άσχετη, που ποτέ δεν ασχολήθηκα μαζί της! Μόνο στην εφηβεία μου (λόγω ορμονών μάλλον!) διάβασα λίγο Καρυωτάκη! Ίσως κι επειδή σε συμπαθώ . Φιλάκια!

Μαρινα ..... είπε...

adaeus ....
σε ευχαριστω....
ελλειψα πάλι για λίγο...
επεστρεψα...
εχεις προσκληση λοιπον σ΄αυτο το παιχνιδι μας...
θεωρησα οτι θα σου ειναι δύσκολο τα ομορφα παιχνιδια του καλοκαιριου να σταματησεις και με αυτο παιχνιδι του δικτυου να ασχοληθεις....

adaeus...
ομορφα να περνας....
ομορφο βραδυ να εχεις....
ομορφη αυγη να σε βρει....

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου γλυκό Μαρινάκι :)
εγώ όπως βλέπεις επέστρεψα ....οπότε...ευχαριστως θα παίξω!

Μαρινα ..... είπε...

Γλαρένια μου....
εκτος ξανα....
γι αυτο με δυο ημερες καθυστερηση κι απο δω ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ το ΓΛΑΡΟΠΟΥΛΙ ΣΑΣ....
Εχεις δίκιο γλαρενια μου για τα παιχνίδια....
παιδι δεν ειμαι, μα για τον Ιωάννη (Ηχο ) έγινα...με δυσκόλεψε αλλα χαλάλι του...

καλο βραδυ Γλαρένια μου....
καλο βράδυ....

Μαρινα ..... είπε...

Ηχε μου...
καλως όρισες....

οταν σ΄αγαπουν Ηχε μου....΄
μ΄άλλο χρωμα ο ουρανος ντυνει την μέρα,
άλλο χρωμα η σεληνη στη νύχτα φορεσια της φοράει ....
μα πάλι πανακριβο ειναι,για εκεινο/η που σε αγαπα....

φιλι...νυχτας νοτισμένης θλιψης
φιλι....αυγης χαμόγελων κι ακροδαχτυλων αγγιγμα
για άλλη μια φορα σου ακουμπω

Μαρινα ..... είπε...

Σταγόνα μου....
το κρατω...
σαν φυλακτο
οπως και τα λόγια σου σταγόνα μου...

ομορφη νυχτα για σενα Σταγόνα μου..
κι ομορφοτερη αυγη....

tzonakos είπε...

Aυτο του Καρυωτάκη ...
το καλύτερο.

Μαρινα ..... είπε...

Ελένη σου απαντησα στο blog σου κοριτσι μου...
αυτη η καταστροφη μας έκανε όλους να δακρυσουμε
καλο βραδυ....

Μαρινα ..... είπε...

betty μου....
που εισαι εσυ?
διακοπες όχι ακόμα?
εισαι πολυ πολυ γλυκο παιδι betty και με κανεις και χαμογελω....
φιλι ....βραδινο

Μαρινα ..... είπε...

betty μου....
που εισαι εσυ?
διακοπες όχι ακόμα?
εισαι πολυ πολυ γλυκο παιδι betty και με κανεις και χαμογελω....
φιλι ....βραδινο