Τετάρτη, Μαΐου 30

Σε Εσένα "καληνύχτα"...

Στο παζάρι του ληστή
Πούλησα τα δάκρυα μου
Κι ήβρα την πόρτα σου κλειστή
Αγάπη αγάπη αγάπη μου…
Πούλησα και την καρδιά μου

Στο παζάρι του φονιά
Σ έφεραν σαν περιστέρι
Σάββατο βράδυ στις εννιά
Και πούλησα τα μάτια μου
Κι αγόρασα μαχαίρι...


Ένα μαχαίρι…ένα μικρό, μικρό μαχαίρι
Που ούτε το χέρι δεν το πιάνει
Μα κείνο μπαίνει παγωμένο στην ξαφνιασμένη μας καρδιά
Και σταματά εκεί που τρέμει η θολή κι αξήγητη για πάντα
Η σκοτεινή μας ρίζα της κραυγής
Κι είναι σας λέω ένα μαχαίρι ένα μικρό μικρό μαχαίρι

Στο παζάρι της αυγής πούλησαν και την φωνή μου
Πήρανε και το αίμα μου
Αγάπη αγάπη αγάπη μου,
Πέτρα της υπομονής μου

Στα παζάρια όλης της γης παίξαν ζάρια την χαρά μου
Κι αγάπη μου σ΄ αγόρασα μ΄ αλυσίδες και καρφιά στον έρωτα μου….
(απ΄το cd " μουσικό κουτί" Τάνια Τσανακλίδου)

Είναι τόσο μακριά η νύχτα..
Είναι τόσο δύσκολο το " καληνύχτα"...

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ δάκρυ και χαμογέλιο μου
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ έρωτα και φίλε μου
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ στιγμή και πάντα μου
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ μακρινέ και όμμορε
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ .......σσσσσσσσσσσσσ....
Σιωπή κι η ησυχία
Ο Έρωτας κοιμάται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: